kristinakicki

Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Kristina - 12 januari 2011 19:42

Idag har jag varit i Karlsborgs församlingshem och lyssnat på julmusik och sjungit julsånger, det var jättetrevligt.

Det var Lilian Druve och hennes goda vän Carina Gullberg som stod för musiken. Det var ett mycket vackert och omväxlande program.

Jag tror aldrig jag har hört en publik sjunga så bra som dom gjorde i Karlsborg!

Det var lätt för mig att sjunga med, när det finns så mycket bra sångare och det tycker jag är roligt!

Lilian och Carina fick så vackra ord från en man i publiken.

Det positiva han sa var nog det bästa beröm som går att få!

Jag tyckte också att ni var jättebra!

Tack Lilian för att du tipsade mig!

                                                  

      


Av Kristina - 12 januari 2011 19:22

Jag fick ett underbart gästboksinlägg häromdagen! Jag kan inte svara i gästboken, så det får bli så här!

Du hade läst det jag skrivit om att skicka kärlek till nära och kära!

Du hade prövat detta och det har fungerat mycket bra för dig!

Jag fick ett tack från dig som gick rakt in i mitt hjärta!

Här citerar jag dig:

"Det skapar också ro i kroppen, att säga stopp till sig själv och tänka att nu är det jag, som behöver ljus och kärlek, när tankarna börjar bli elaka om sig själv."

Det var mycket tänkvärt!

Jag skulle bli så glad om du kommer tillbaka och hälsar på!

Tack snälla du!  

 

Presentation


Det är jag som är Kicki!
Välkommen till min blogg.
Här kan du läsa om mitt sätt att leva. Vad roligt att du tittar in! Lämna gärna en kommentar, jag svarar på alla.

Gästbok

Antal besökare hos mig nu


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards