kristinakicki

Direktlänk till inlägg 4 februari 2011

Mitt ansvar som Healer

Av Kristina - 4 februari 2011 07:46

Jag känner själv att jag har ett stort ansvar som healer.

Att jag har 100-procentig tystnadsplikt.

Jag får höra många livsöden när jag healar, det är jätteviktigt att ni kan lita på mig, att det stannar hos mig. Det är viktigt för mig med när jag är på någon behandling.   

Det är därför jag bara berättar om mina egna upplevelser och inte andras.

Man ska känna sig trygg och lita på den som ger healing.

Jag har stor tillit uppåt och gör inte mera än jag klarar av.

Att kunna  ge healing är så fantastiskt, jag mår så bra själv av det.

Att kunna hjälpa är en stor gåva för mig som gläder mig mycket.

Allt man gör med kärlek är ok.   

                                               


 
 
Spanaren

Spanaren

4 februari 2011 09:52

Men så klart att jag litar på dig och vet att du har tysnadsplikt osv. Du är sann i ord, gärning och kärlek. Men som i så mycket annat så är det bra att du förmedelar detta till dom som kanske är nyfikna och vill prova på *tumme upp till dig för det* Ha en bra dag/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

Kristina

4 februari 2011 10:45

Tack igen för allt stöd jag får från dig.
Jag är glad att du finns!
det känns så bra att få hjälp med att förmedla healing få folk att förstå hur underbart det är att få ta emot kärleksfull healing.
Och att man kan förmedla på distans när avstånden är långa.
Kärleksfull kram till dig!

 
lillis

lillis

4 februari 2011 11:50

Jag tvivlar inte ett dugg på dig, tror att du är rak och ärlig
Önskar dig en bra och skön helg
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

Kristina

4 februari 2011 13:35

Tack snälla vad gulliga och rara alla är!
Det är väldigt viktigt för mig att vara ärlig.
Jag har väldigt svårt at när inte folk är ärliga.
Jag önskar dig med en riktigt skön och rolig helg.

 
Ingen bild

Nina

4 februari 2011 14:23

När jag har fått healing av dig har jag litat på dig till 200%. Jag vet till fullo att, när du känner viss tveksamhet, tar du kontakt uppåt och får den hjälp du behöver. Jag känner mig helt trygg i dina händer och hoppas att många fler får möjlighet att få hjälp av din fantastiska förmåga.
Många kramar till dig min kära vän.

Kristina

4 februari 2011 15:35

Tack snälla!
Jag är så tacksam för ditt förtroende.
Jag är oxså tacksam för att jag får ge dig healing.
Många kramar till dig med kära vän!

 
Cina

Cina

4 februari 2011 15:01

Ja inte tvivlar jag på dig iallafall.
Du är nog ärligheten själv.
Önskar dig en fin helg!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Kristina

4 februari 2011 15:31

Tack snälla!
Jag kände att jag ville skriva detta inlägget. Alla är ju tyvär inte riktigt ärliga.
Jag tackar så mycket för ditt förtroende!
Kram till dig och en mycket trevlig helg.

 
Maria

Maria

4 februari 2011 15:07

Tack för härlig behandling som lossade på en del knutar i kropp och själ. Magen känns ok nu :) Nu är jag jättetrött och ska nog sova lite. Ett tecken på att jag slappnat av och blivit av med lite skräp. Tack Kristina. Du är sååååå bra <3

http://www.hela-dej.se

Kristina

4 februari 2011 15:28

tack Maria för att du tittar in och tack för ditt beröm.
det är jättebra att du vilar och tar hand om dig.
Jag känner mig så glad för att du känner dig bättre.
Kram!

 
Anita

Anita

4 februari 2011 15:13

Visst litar jag på dig. Du är alltid så glad i din blogg så du hjälper även mina mungipor uppåt lite då och då ...
Ha en bra helg men vi kanske hörs under helgen !!!
Stor kram från mej !!!

http://minplats.bloggplatsen.se

Kristina

4 februari 2011 15:24

tack snälla!
Jag vad vore livet utan humor!
Lite allvar och lite humor då mår jag gott!
En stor kram till dig med min vän!

 
Spanaren

Spanaren

4 februari 2011 15:31

Jag är glad att du finns för mig också *ler*. Det är inte en tillfällighet som gör att människor kommer in i ens liv *ler* Vi har alla något att lära av varandra. Ha en bra dag/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

Kristina

4 februari 2011 15:40

Jag håller med dig allting som sker har en mening.
Jag tänker alltid så när det händer något, ibland kanske något jobbigt "vad lär jag mig av det här"
Och jag lär mig och tar in det.
Ha det så gott och många kramar.

 
ansepanse

ansepanse

4 februari 2011 16:57

jag hittade dig inne hos lillis och blev nyfiken
ha en fin fredagkväll
kramar

http://kinaguld.blogg.se

Kristina

4 februari 2011 19:23

Tack för att du tittade in.
Jag tittar in hos dig med.
Ha en trevlig kväll du med!
Kramar till dig med!

 
solan

solan

4 februari 2011 17:13

Jag är så glad för att du tittade in till mej så att jag får upptäcka dej å din blogg.Mycket trevligt att besöka dej.
Ha det gott i helgen!!!

http://m-fors.bloggplatsen.se

Kristina

4 februari 2011 19:16

Jag är glad jag med för att du hälsar på mig på min blogg.
Tack för att du gillar min blogg.
Jag önskar dig med en riktigt trevlig helg!
kram!

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

4 februari 2011 17:44

"Tiga är guld", eller hur? Förtroende är viktigt både vad gäller att ta emot och framför allt behålla.
Önskar dig en mysig fredagskväll!
Varmaste kramar!
Lambergsfrua

http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

Kristina

4 februari 2011 19:13

Du har så rätt att "tiga är guld".
Det finns väl ingen gång som man blir så ledsen när man har sagt något i förtoende till en vän!
Och dom sviker mig, då blir jag ledsen.
Tack för att du tittar in.
Önskar dig med en riktigt mysig fredagskväll!
Varma kramar till dig med!

 
coolsisters

coolsisters

5 februari 2011 18:52

Hej, vilken söt blogg du har=) Kika gärna in vår blogg, kommentera gärna...

http://www.coolsisters-3.bloggagratis.se

Kristina

5 februari 2011 19:17

Vad kul att ni hittar hit. Ja blir så nyfiken vem som döljer sig bakom kossan så jag kommer.

 
Anita

Anita

5 februari 2011 19:07

Trippar hit och önskars dig en jättego kväll. Sköt om dig vännen !!!
KRam

http://minplats.bloggplatsen.se

Kristina

5 februari 2011 19:16

Jag trippar lite runt jag med. Jag trippar in till dig strax.
Kram!

 
Calma

Calma

6 februari 2011 01:01

Hej vännen!
KLart jag skulle titta in en sväng
Läser alla fina responser du fått,
visst blir man glad,

Jag blir så glad när jag får andra att le,pga mej,det berikar mej så mkt
Bjuder gärna på att jag är en "teaterapa", **L*

Har fått healing en gång,på en mässa,det var mäktigt,
Du är så rak så ingen kan väl tvivla på din ärlighet o allt

Kram vännen,vi ses snart igen
Calma:=)

http://calma-s.bloggplatsen.se

Kristina

6 februari 2011 08:59

Tack för att du tittar in.
Du är alltid så vänlig och uppmuntrande.
Jag är jätteglad och tacksam för all respons.
visst är det häftigt att få healing!
Kram min vän jag tittar snart in hos dig!

 
Ingen bild

Marianne

27 februari 2011 08:54

Jag har fått flera sköna behandlingar av dig och är så tacksam.Nu vill min väninna ha en distanshealing och skulle vilja veta hur det går till.Hör av dig till mig så ska jag förmedla informationen. Kramar.

Kristina

27 februari 2011 11:07

Jag ger gärna distanshealing till din väninna.
Jag är glad för att få ge dig healing.
Jag hör av mig.
Kramar till dig.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 31 december 2013 20:56

  Kanske lite konstigt att visa en julbock till nyår, men bättre sent än aldrig. Jag fyllde 60 år på Elisabeth-dagen. Min syster och hennes sambo bjöd ner mig och min sambo till  Lindome i början av december för att fira mig. Dom bjöd oss hela hel...

Av Kristina - 2 december 2013 07:04


  Under en lång tid har det bara varit stopp för mig var gång som jag har tänkt blogga. Nu på morgonen när jag gick ut till skjulet för att hämta kylväskan, så såg jag de här vackra kristallerna på dörren. Jag var bara tvungen att hämta kameran ...

Av Kristina - 21 augusti 2013 21:01


  Får jag presentera min docka Margareta. Vi har varit i Vadstena idag hos en kvinlig Dockdoktor. Margarareta har legat i en plastkasse i en garderob i många år. Förra sommaren när jag var i Vadstena gick jag in i en affär och kan ni tänka er där ...

Av Kristina - 14 augusti 2013 09:41

  Att gå in i sig själv och meditera är viktigt för kropp och själ, men det är inte alltid så lätt. Jag går i en meditationsgrupp, då är det lite enklare. Men jag känner att gärna mediterar i min ensamhet. Jag har flera cd med guidade meditationer...

Av Kristina - 5 augusti 2013 15:40


  I lördags hade vi en så trevlig släktträff med syskon, barn och barnbarn. Vädret var helt på vår sida och vi fick en heldag tillsammans. Vi träffades KL 12 och började med en tipspromenad som enbart handlade om min Pappas liv. Vår Far gick bort ...

Presentation


Det är jag som är Kicki!
Välkommen till min blogg.
Här kan du läsa om mitt sätt att leva. Vad roligt att du tittar in! Lämna gärna en kommentar, jag svarar på alla.

Gästbok

Antal besökare hos mig nu


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards