kristinakicki

Alla inlägg den 31 december 2012

Av Kristina - 31 december 2012 11:13

 

Här finns snögubben på plats bland änglar, troll och annat smått och gott. Så här vill jag att världen ska vara att alla kan enas och att alla passar in och vara på samma plats.

Att vi inför det nya året göra det bästa vi kan med att att släppa hat, ilska, avundsjuka och ta varann i hand och vara vänner, det är min stora önskan.


Vi har kanske känt oss orättvist behandlade genom livet men vi skadar bara oss själva genom att känna ilska och hat. Låt det här året bli kärlekens år då vi skickar kärleksfulla tankar till de som vi känner har sårat oss. När vi skickar kärlek så tar vi in kärlek i vår kropp och vi mår bättre. Allt vi ger ut får vi tillbaka och kärleken bara stärker oss. 


Ett gott nytt år och ett gott slut på det nya året! 

Presentation


Det är jag som är Kicki!
Välkommen till min blogg.
Här kan du läsa om mitt sätt att leva. Vad roligt att du tittar in! Lämna gärna en kommentar, jag svarar på alla.

Gästbok

Antal besökare hos mig nu


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards