kristinakicki

Alla inlägg den 28 september 2012

Av Kristina - 28 september 2012 10:16

Jag tittade på plus igår kväll och reagerade starkt på alla dessa olyckliga människor som ringer för stora pengar för att få ett råd av ett medium.

Jag tycker att det är fruktansvärt att utnyttja olyckliga människor på detta vis. Pengarna tickar iväg hur långt som helst utan att man har koll, jag skulle aldrig ringa dessa nummer.

Däremot skulle jag kunna tänka mig att gå till ett välkänt och seriöst medium med fast pris för att få råd, som ofta är en bekräftelse på vad själv trodde på.

Vi har alla svar inom oss, bara vi litar på dem och känner tillit. Jag håller själv på med healing och det gör jag för att hjälpa människor som har det svårt eller inte mår bra. Jag har full tillit till andra sidan att de vill hjälpa oss och vill oss väl. Jag tror med att det finns många duktiga Medium som är seriösa, men jag tror inte att de jobbar på det här sättet som visades i Plus.

Jag är jätteglad att plus tog upp det här ämnet, för det behövs nog en liten rensning där.

Av Kristina - 28 september 2012 09:21

 

 Jag var på marknad i Mariestad igår och shoppade loss ordentligt. Den här brickan med Elvis var mitt bästa köp  och den ska jag flitigt använda. Hans underbara leende ska få mig att känna att det är mig han ler emot och ingen annan. Jag använde brickan i morse till min frukost.

 

Frukosten var extra god idag, jag kunde känna känslan att Elvis var med på ett hörn.

Jag var ute i trädgården och plockade mynta som jag kokade te på, det blev riktigt gott. Youghurt med svartvinbärssylt och kanel, någon har sagt att det är bra för sötbehovet, värt att pröva. Mitt grova bröd med ägg, tomat och hackad persilja.

Jag är så duktig och nyttig varje morgon, men vad som sedan händer under dagen vill jag inte kännas vid. Men som de vise säger "man får vara glad för det lilla".

Men man lägger focus på fel, när man bara tänker på att man är för tjock. Det vore bättre om man tog in känslan att tycka om sig själv som man är. Men med Elvis vid frukostbordet varje dag, kommer nog jag att känna mig mera nöjd med mig själv. Det leendet kan jag inte motstå utan att le tillbaka.


Presentation


Det är jag som är Kicki!
Välkommen till min blogg.
Här kan du läsa om mitt sätt att leva. Vad roligt att du tittar in! Lämna gärna en kommentar, jag svarar på alla.

Gästbok

Antal besökare hos mig nu


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards