kristinakicki

Direktlänk till inlägg 22 september 2012

Stor tack till den snälla expediten på Lindex i Vänersborg

Av Kristina - 22 september 2012 15:31

 

Vi har varit bortrest några dagar och har haft det ganska skönt. Passat på att shoppa lite, då vi bor på landet så tycker jag att det är kul att" gå på stan".

Vi hamnade i Vänersborg och jag fick för mig att jag skulle gå in på Lindex och kika lite. Jag frågade en expedit efter en bra bh i min storlek. Hon visade mig några men i och med att jag hade hittat en så bra på kappahl är jag lite kräsen. Men tyvär har de slutat att sälja den och hade inte något bra alternativ.


Men expediten på Lindex gjorde allt för mig, hon var så snäll och ville mig så väl. Hon talade om att de även hade Swegmarks behå och det var precis den jag hade på mig. Hon tog fram flera stycken som jag fick prova och kom till provhytten och hjälpte mig. Hon talade om att det märket på behå töjde sig mycket och att det var viktigt att jag inte köpte för stor runt om. Det kändes bra att gå ner en storlek, hon hjälpte mig att spänna banden så att behån satt perfekt. Hon hjälpte mig att reglera den behån som jag hade på mig.


Jag köpte behån och det känns så bra i både rygg och axlar när den sitter som den ska. Jag är så tacksam mot den snälla expediten som gav mig så mycket hjälp och tid. Min sambo undrade vart jag tagit vägen och hann ringa två ggr, jag var ju borta nästan i 45 min, men han förstod när jag berättade hur vänligt jag hade blivit bemött.




 
 
skogsnuvan

skogsnuvan

22 september 2012 17:34

Såna expediter borde det finnas fler av. Jag vet en som säljer jens och hon är guld värld för det om något är lika svårt som bh.ar Tur att dom finns. Synd att dom är så få.

http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Kristina

22 september 2012 19:19

Det är verkligen synd att det inte finns fler.
Man blir så glad när man blir vänligt bemött.
Go kram!

 
annemon

annemon

23 september 2012 06:33

Härligt när man blir bra bemött på affärena och får den hjälp man behöver oftast är det i dom små butikerna som dom månar om sina kunder.
Kram

http://annemon.bloggagratis.se

Kristina

23 september 2012 09:35

Det måste ju bli en bättre försäljning om man är trevlig.
Jag handlar inte om jag blir dåligt bemött.
Ha en härlig söndag och en go kram!

 
Corina

Corina

23 september 2012 09:45

Ja du, det är inte lätt att hitta en BH som fungerar som den ska ! Gruvar mig alltid när nytt ska inköpas ;) Och nä jag handlar inte heller om jag bemöts på ett dåligt sätt ! Kram !

http://corina.bloggplatsen.se

Kristina

23 september 2012 14:52

Du får pröva Lindex, den var inte så jättedyr heller.
Jag har på mig bh idag och den sitter så skönt.
Goa kramar!

 
Spanaren

Spanaren

23 september 2012 11:24

Förstår din gläjde över denna fina expidit.
Själv blev jag också hjälpt med en bh av en som jobbade på Lindex för efter jul. Hon sa också att man kund köpa en förlängare tills behån hade tänjt ut sig. Heja Lindex /kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

Kristina

23 september 2012 14:50

Jag blev med visad en sådan förlängare att använda tills bh töjds ut.
Vad kul att du med fick bra hjälp på Lindex.
Då ska jag fortsätta att handla mina bh där.
Goa kramar till dig!

 
wiper

wiper

24 september 2012 12:59

Vad härligt att träffa på en sån härlig och serviceminded expidit. Sånt är guld värt. Hoppas hon ser din uppskattning här i bloggen, såna skall verkligen berömmas. Att en BH sitter perfekt är viktigt för att må bra. Hemskt när dom skaver mm. Fin bild

Ha en skön dag
kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

Kristina

24 september 2012 13:18

Ja och när banden åker ner över axlarna alldeles hemskt.
Jag hoppas med att hon får se det på bloggen, det var därför jag skrev så utförligt.
Ha det gott och go kram!

 
Pisan

Pisan

24 september 2012 17:23

Bh:ar är nog det mest obekväma man kan bära... Det första som åker av när jag kommer hem är bh:n. Ändå har jag rätt bekväma bh:ar numera, jmf med bygel-bh:arna jag brukade bära förut. Har faktiskt bara Swegmarks-bh:ar numera, de är bäst. Man blir så glad när man blir så fint bemött som du blev. Hoppas också hon läser ditt blogginlägg.
Ha en fin måndagskväll! Kramisar! ♥

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

Kristina

24 september 2012 21:01

Det var en Swegmark jag köpte,de är klart bäst, och rätt inställda så kan det nog inte bli bättre.
Det är så viktigt att bli fint bemött.
Goa kramar till dig!

 
Lena

Lena

24 september 2012 21:23

Visst är det svårt att köpa bh! Avskyr när de inte sitter som de ska så man hela tiden måste hålla reda på det man stoppat in där:)

http://lillahonshuset.bloggplatsen.se

Kristina

25 september 2012 08:37

Visst är det så!
Tack för en härlig kommentar.
Go kram till dig!

 
Birgitta Öz

Birgitta Öz

27 september 2012 01:21

Hej!

Härligt när man får den rätt hjälpen. Man blir så glad sen. Jag vet sen man började be andevärlden om hjälp då får man på alla plan hjälp. Det är så fiffigt med allt. Jag brukar ha min guiden Johlie med mig hon är väldigt bra och ger bra smakråd, det blir alltid rätt eller man få rätt vägledning vart man ska gå för att få hjälp.

Kram

Birgitta Öz

http://birgittaoz.bloggplatsen.se

Kristina

27 september 2012 07:12

Så klart att det var så. Jag brukar tänka på det i andra sammanhang, men inte den här gången. Nu hände det igen med din bekräftelse.
Visst fungerar det med hjälpen från Andevärlden.
Tack snälla för din kommentar.
Goa kramar till dig!

 
Karin

Karin

27 september 2012 18:07

Jag skulle vilja leva i ett bh-löst samhälle! Men när man som jag har ojämnt hängande bröst, så gör åtminstone bh:n att man ser "normal" ut. Ska kolla på Lindex efter Swegmarks. Tack för tipset!
Kram Karin

http://pixelmojan.se

Kristina

28 september 2012 09:16

Finns det någon som tycker att de har normala bröst, inte jag iallafall.
Hoppas att du blir lika bra bemött som jag blev.
Go kram på dig!

 
lillis

lillis

28 september 2012 06:51

Tittar in för att önska dig en bra helg
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

Kristina

28 september 2012 09:08

Tack snälla Lilis, det är så roligt varje fredag att få din helghälsning.
Ha det gott du med och go kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 31 december 2013 20:56

  Kanske lite konstigt att visa en julbock till nyår, men bättre sent än aldrig. Jag fyllde 60 år på Elisabeth-dagen. Min syster och hennes sambo bjöd ner mig och min sambo till  Lindome i början av december för att fira mig. Dom bjöd oss hela hel...

Av Kristina - 2 december 2013 07:04


  Under en lång tid har det bara varit stopp för mig var gång som jag har tänkt blogga. Nu på morgonen när jag gick ut till skjulet för att hämta kylväskan, så såg jag de här vackra kristallerna på dörren. Jag var bara tvungen att hämta kameran ...

Av Kristina - 21 augusti 2013 21:01


  Får jag presentera min docka Margareta. Vi har varit i Vadstena idag hos en kvinlig Dockdoktor. Margarareta har legat i en plastkasse i en garderob i många år. Förra sommaren när jag var i Vadstena gick jag in i en affär och kan ni tänka er där ...

Av Kristina - 14 augusti 2013 09:41

  Att gå in i sig själv och meditera är viktigt för kropp och själ, men det är inte alltid så lätt. Jag går i en meditationsgrupp, då är det lite enklare. Men jag känner att gärna mediterar i min ensamhet. Jag har flera cd med guidade meditationer...

Av Kristina - 5 augusti 2013 15:40


  I lördags hade vi en så trevlig släktträff med syskon, barn och barnbarn. Vädret var helt på vår sida och vi fick en heldag tillsammans. Vi träffades KL 12 och började med en tipspromenad som enbart handlade om min Pappas liv. Vår Far gick bort ...

Presentation


Det är jag som är Kicki!
Välkommen till min blogg.
Här kan du läsa om mitt sätt att leva. Vad roligt att du tittar in! Lämna gärna en kommentar, jag svarar på alla.

Gästbok

Antal besökare hos mig nu


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards