kristinakicki

Alla inlägg den 21 september 2012

Av Kristina - 21 september 2012 09:15

           

Den nya portalen som vi köpte och satte över den gamla som stöd funkade inte så bra. Vi la dit stora stenar för att den skulle hålla sig upprätt, men som det blåser och med så mycket bär funkade det inte. Nu har vi gett upp och portalen har fått som den vill, den får ligga ned. Bären har klarat sig ganska bra, jag band upp grenarna så att de inte skulle skadas. Bären håller på att mogna nu och jag hoppas att de hinner innan det blir för kallt, lite frost brukar de klara.  

 

Det ser inte så roligt ut, men vad ska man göra, bären måste räddas till varje pris. Vi får gräva ner den nya portalen senare i höst så den orkar bära många björnbär.




Presentation


Det är jag som är Kicki!
Välkommen till min blogg.
Här kan du läsa om mitt sätt att leva. Vad roligt att du tittar in! Lämna gärna en kommentar, jag svarar på alla.

Gästbok

Antal besökare hos mig nu


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards