kristinakicki

Direktlänk till inlägg 10 maj 2012

Anettes bakblogg

Av Kristina - 10 maj 2012 08:15

Jag har en mycket god vän som har startat en jättefin blogg. Hon är så duktig på att baka och gör underbara bakverk.

Nu har hon bestämt sig för att dela med sig av sina recept. Jag hoppas att ni kikar in till henne.

http://anettesbaksida.bloggplatsen.se/

 
 
wiper

wiper

10 maj 2012 09:02

Jag var in på hennes sida och tandvattnet började rinna ;)) så mycket gott. Vad bra att man kan gå in dit och kolla lite recept för jag behöver verkligen såna och då får man njuta av hennes fina blogg också. Jag länkar till henne

Ha en fin dag
kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

Kristina

10 maj 2012 09:20

Hon är alldeles nystartad och jag är jätteglad att hennes dotter har hjälpt igång henne, precis som min dotter gjorde med mig.
Vad gulligt att du länkar henne.
Ha en bra dag och en riktigt go kram!

 
lillis

lillis

10 maj 2012 10:03

Ska gå in och titta på hennes blogg
Ha en bra dag
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

Kristina

10 maj 2012 13:34

Ja där finns det mycket gott att baka och mer blir det.
ha det gott du med.
Goa kramar!

 
annemon

annemon

10 maj 2012 17:50

Har varit inne och kollat hennes blogg mycket gott som vankas där länkar henne så man kan gå in och kolla fler gånger.

http://annemon.bloggagratis.se

Kristina

10 maj 2012 19:47

Vad gulligt av dig!
ha det gott och go kram!

 
Kaela

Kaela

12 maj 2012 10:25

Nu har jag kollat Anettes baksida - en liten lek med ord - får man säga baksida om något så gott - är det inte en framsida:)
Kram!

http://kaela.bloggplatsen.se

Kristina

12 maj 2012 16:53

Ja, du har så rätt, så borde det vara. Det ska jag hälsa henne.
Ha en trevlig kväll och go kram!

 
Mandamonki

Mandamonki

15 maj 2012 20:45

Hej! Mitt namn är Manda och på min blogg www.mandamonki.bloggplatsen.se har jag startat en tävling och eftersom din blogg är så bra borde du vara med! Det enda du behöver göra är att rita en bild av mig och skicka den till mig och du vinner armband + länkning! För mer infomation gå in på min blogg och läs reglerna. Jag tror nog att du ritar jätte bra! LYCKA TILL! // Mandamonkii

http://mandamonki.bloggplatsen.se

Kristina

16 maj 2012 09:05

Jag är inte så bra på att teckna, får se om jag får ihop något.
Kul att du gillar min blogg.
Kram!

 
Karin

Karin

16 maj 2012 08:53

Tack för goda tips du delar med dig av!
Ha en fin helg!
Kram Karin

http://pixelmojan.se

Kristina

16 maj 2012 09:04

Kul att du gillade det jag bloggar om.
ha det gott och en trevlig helg och go kram önskar jag dig!

 
Corina

Corina

20 maj 2012 13:30

Baka är inte riktigt min grej :) Den biten överlåter jag till min man faktiskt. Däremot lagar jag mat :) Kram

http://corina.bloggplatsen.se

Kristina

20 maj 2012 21:05

En man som bakar låter underbart, bara det inte blir för mycket läckerheter när man har problem med vikten.
Kul att du tittar in.
Goa kramar på dig!

 
carri

carri

21 maj 2012 18:16

Hej ! Jag är tillbaka min blogg efter lite sjuktid och sitter nu bara och kikar runt, ska vid ett senare tillfälle titta in hos din vän.
Kram

http://carri.bloggplatsen.se

Kristina

21 maj 2012 22:06

Jag är glad att du är tillbaka. Här går det trögt med bloggning, trädgården har tagit överhand.
Kul att du tittar in.
Riktigt goa kramar till dig!

 
Lena

Lena

27 maj 2012 21:32

Underbar sida som din kompis har. Letade morotskaka där när jag skulle baka på lördagmorgon men den kommer nog så småningom. Mycket annat gott! Lena

http://lillahonshuset.bloggplatsen.se

Kristina

28 maj 2012 07:55

Jag träffar henne idag, så det ska jag hälsa henne.
Jag har ett mycket bra recept på morotskaka som jag kan lägga ut på bloggen.
Riktigt goa kramar vill jag ge till dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 31 december 2013 20:56

  Kanske lite konstigt att visa en julbock till nyår, men bättre sent än aldrig. Jag fyllde 60 år på Elisabeth-dagen. Min syster och hennes sambo bjöd ner mig och min sambo till  Lindome i början av december för att fira mig. Dom bjöd oss hela hel...

Av Kristina - 2 december 2013 07:04


  Under en lång tid har det bara varit stopp för mig var gång som jag har tänkt blogga. Nu på morgonen när jag gick ut till skjulet för att hämta kylväskan, så såg jag de här vackra kristallerna på dörren. Jag var bara tvungen att hämta kameran ...

Av Kristina - 21 augusti 2013 21:01


  Får jag presentera min docka Margareta. Vi har varit i Vadstena idag hos en kvinlig Dockdoktor. Margarareta har legat i en plastkasse i en garderob i många år. Förra sommaren när jag var i Vadstena gick jag in i en affär och kan ni tänka er där ...

Av Kristina - 14 augusti 2013 09:41

  Att gå in i sig själv och meditera är viktigt för kropp och själ, men det är inte alltid så lätt. Jag går i en meditationsgrupp, då är det lite enklare. Men jag känner att gärna mediterar i min ensamhet. Jag har flera cd med guidade meditationer...

Av Kristina - 5 augusti 2013 15:40


  I lördags hade vi en så trevlig släktträff med syskon, barn och barnbarn. Vädret var helt på vår sida och vi fick en heldag tillsammans. Vi träffades KL 12 och började med en tipspromenad som enbart handlade om min Pappas liv. Vår Far gick bort ...

Presentation


Det är jag som är Kicki!
Välkommen till min blogg.
Här kan du läsa om mitt sätt att leva. Vad roligt att du tittar in! Lämna gärna en kommentar, jag svarar på alla.

Gästbok

Antal besökare hos mig nu


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards