kristinakicki

Alla inlägg den 22 april 2012

Av Kristina - 22 april 2012 10:45

   Ja blommorna i vasen ser pigga och friska ut och sprider färgglädje omkring sig, det gör inte jag. Jag är trött, sjuk har svårt att andas, men nu har jag stannat upp och tagit symtomerna på allvar och sök Läkare. Jag tycker inte om mediciner, men nu har jag fått penicillin och vad det känns skönt. Jag kan nästan andas normalt, men alla konstiga tjutande lungljud är kvar.


När jag äntligen kom ner till vårdcentralen hade jag mycket svårt att andas, det första läkaren säger är "Jag ska hjälpa dig" bara det gjorde mig lugnare. Besöket var snabbt avklarat, kom in på rätt tid och efter detta provtagning för snabbsänka. Läkaren hämtar provsvar och fixar allt på en gång. Efter c:a 20 min är jag på väg hem med min underbara medicin som nästan hjälpte mig på en gång och diagnosen lunginflammation. Jag behövde inte sitta upp och sova utan jag kunde lägga ner huvudet på kudden utan att få panik. 

Nu är det bara att vila och ta det lugnt och se till så att min Sambo håller sig frisk så han kan ta hand om marktjänsten. Nu kan jag vila och läsa med gott samvete och verkligen ta hand om mig själv.

Nu väntar sängen igen.

Presentation


Det är jag som är Kicki!
Välkommen till min blogg.
Här kan du läsa om mitt sätt att leva. Vad roligt att du tittar in! Lämna gärna en kommentar, jag svarar på alla.

Gästbok

Antal besökare hos mig nu


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards