kristinakicki

Direktlänk till inlägg 6 april 2012

På kurs med Per Trollsveden på Englagård.

Av Kristina - 6 april 2012 11:35

 

   Jag har varit borta några dagar och haft det så bra och känner att jag har fått ut mycket av kursen på Englagård.

Englagård ligger utanför Askersund och har prisvänliga och trevliga kurser. En underbar miljö, jättegod vegetarisk mat och bra boende. Jag har varit där tidigare och gått healingkurser och har varit lika nöjd var gång och mått så gott.


Den här gången var det Per Trollsveden som hade kurs  i bl. tidigare liv. Det har varit mycket givande på många sätt. Per är en mycket speciell person med mycket energi och humor och ett mycket varmt hjärta. Jag har skrattat och lärt mig mycket och känner mig nöjdare med mig själv och det tackar jag för.


Har även träffat så många goa vänner som jag hoppas att jag får en fortsatt kontakt med.  Nu är det  snart dags för hälsomässa i Skövde och då kommer Per Trollsveden att vara med där och jag ser framemot detta.

Nu önskar jag alla en riktigt varm och go Påsk.







 
 
Corina

Corina

6 april 2012 16:16

Lät väldans trevligt det där! Glad Påsk !

http://corina.bloggplatsen.se

Kristina

6 april 2012 18:38

Ja det var väldigt skönt att åka bort några dagar och gå till dukat bord och bara vara.
Det stärker själen.
Glad Påsk på dig med!

 
Ingen bild

Systerskapet

6 april 2012 19:28

Klockrent. Det behövde du efter allt......
Glad Påsk önskar Jag o Tommy o Hasse

Kristina

6 april 2012 20:05

Tack snälla det var pricken över i.
Per hade seans på kvällen och han fick kontakt med våran mamma. Ha det gott ni med och en riktigt glad Påsk!

 
skrivmoster

skrivmoster

8 april 2012 07:54

Det är alltid uppiggande och stimulerande med nya intryck och nya vänner! Hoppas att du har en fin påsk och att solen lyser på er!

Varm kram!

http://skrivmoster.bloggplatsen.se

Kristina

8 april 2012 10:59

Ja och bara vara, äta mat vid dukat bord och lämna tallriken och gå, det är underbart ibland.
Solen lyser så varmt och gott idag.
Goa varma kramar till dig med!

 
annemon

annemon

8 april 2012 10:30

Det låter som du haft några bra dagar.Kan behövas när man har mist en när och kär familjemedlem.
Ha de gott Kram.

http://annemon.bloggagratis.se

Kristina

8 april 2012 10:56

Jag har haft det så bra och har bara tagit hand om mig själv.
Nu håller jag på och gör påskmat.
Ha det gott du med och go kram!

 
wiper

wiper

8 april 2012 11:02

Vad härligt du haft det och det är du värd. Det låter som en bra kurs och man blir lite sugen att åka iväg på nåt sånt för formen är inte den bästa. Vackra blommor. Nu förstår jag att det är en annan EÄnglargård ;) och inte den i filmen

Ha en fortsatt bra Påsk
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

Kristina

8 april 2012 12:12

http://www.retreat.nu/superkursen.htm
Här kan du gå in och titta.
Jag har inte gått denna kursen själv för jag hade redan gått healingkurs och detta är bara för de som inte har varit på Englagård tidigare.
Men jag känner de som har gått kursen och de är mycket nöjda.
Ha det så gott och go påskkram!

 
wiper

wiper

8 april 2012 12:32

Det förstår jag verkligen att dom är. Jag skall ha detta i åtanke och tack för dina tips.

Go Påskkram till dig också

http://wiper.bloggplatsen.se

Kristina

8 april 2012 20:59

goa kramar!

 
Lena S

Lena S

8 april 2012 15:19

Alltid intressant med sådan helger! Ingen kontakt med pappa? Kanske för tidigt, ibland så behöver de vila upp sig lite. Hört lite olika omdömen om herr Trollsveden men det var gott att du upplevde det som ett bra möte. Som sagt, han är väldigt speciell. Jag skall iväg till Lovisa som jag går hos nu i maj, behöver få reda ut begreppen för nu är det mycket input..... de vill mycket och det är svårt att sortera upp det :)

Sköt om sig!
Kram

http://www.suttecity.wordpress.com

Kristina

8 april 2012 21:07

Han tog in tre personer som jag fick välja vem jag ville gå vidare med. Den förste var en man, men jag är inte säker på om det var min pappa men min mamma var klockren. Han beskrev hennes hjärntumör så exakt därför valde jag henne.
Jag har med hört negativt om Trollsveden. Jag har träffat honom i skövde tidigare. Men på den här kursen och vara så nära honom hela tiden tyckte jag verkligen om honom. Han var rolig och det fanns ingen dötid utan full fart hela tiden.
Vem är Lovisa?
Jo det kan bli mycket att sortera ibland det håller jag med dig om.
Goa kramar till dig!

 
Kaela

Kaela

8 april 2012 18:25

Härligt att du fått några sköna dagar.
Nu önskar jag dig en fin fortsättning på påsken!

kramar!

http://kaela.bloggplatsen.se

Kristina

8 april 2012 20:58

Jag har kopplat av och känner mig lugnare.
Jag önskar dig med en fortsatt bra påsk!
Goa kramar!

 
lillis

lillis

9 april 2012 11:31

Låter som du haft några sköna dagar
Ha det gott
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

Kristina

9 april 2012 13:29

Ja nu har jag kopplat av och haft det gött. Det är skönt att slippa matlagningen ibland och bli upppassad.
Goa kramar till dig!

 
skogsnuvan

skogsnuvan

10 april 2012 13:21

Så trevligt det verkar ha varit. Att skratta tillsammans är väldigt bra för hälsan. Det är jag övertygad om.
Nu ska jag och tre tjejer till åka på energikurs på fredag och det ser jag fram emot

http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Kristina

10 april 2012 16:59

Det låter jättetrevligt, här har vi hälsomässa i helgen.
jag blir nyfiken på vad en energikurs är för något.
Ha det gott och go kram!

 
Pisan

Pisan

12 april 2012 10:19

Ååååhhh vad kul det låter!!! Jag har en bok av honom, om pendling. Jag har blivit nyfiken på det här med healing. Vet du nån bra som finns här nere i Göteborgstrakten?
Ha en fin torsdag vännen! Kramisar från mig! ♥

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

Kristina

12 april 2012 19:02

Det finns mycket i Göteborg, men jag kan inte säga någon just nu, ska tänka till lite.
Vad kul att du har en bok av Pehr, han ska vara med på Tarums Mässa i Skövde i helgen.
Jag ger healing på distans om du är intresserad kan du mejla mig.
kristinakicki@yahoo.se
Goa kramar till dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 31 december 2013 20:56

  Kanske lite konstigt att visa en julbock till nyår, men bättre sent än aldrig. Jag fyllde 60 år på Elisabeth-dagen. Min syster och hennes sambo bjöd ner mig och min sambo till  Lindome i början av december för att fira mig. Dom bjöd oss hela hel...

Av Kristina - 2 december 2013 07:04


  Under en lång tid har det bara varit stopp för mig var gång som jag har tänkt blogga. Nu på morgonen när jag gick ut till skjulet för att hämta kylväskan, så såg jag de här vackra kristallerna på dörren. Jag var bara tvungen att hämta kameran ...

Av Kristina - 21 augusti 2013 21:01


  Får jag presentera min docka Margareta. Vi har varit i Vadstena idag hos en kvinlig Dockdoktor. Margarareta har legat i en plastkasse i en garderob i många år. Förra sommaren när jag var i Vadstena gick jag in i en affär och kan ni tänka er där ...

Av Kristina - 14 augusti 2013 09:41

  Att gå in i sig själv och meditera är viktigt för kropp och själ, men det är inte alltid så lätt. Jag går i en meditationsgrupp, då är det lite enklare. Men jag känner att gärna mediterar i min ensamhet. Jag har flera cd med guidade meditationer...

Av Kristina - 5 augusti 2013 15:40


  I lördags hade vi en så trevlig släktträff med syskon, barn och barnbarn. Vädret var helt på vår sida och vi fick en heldag tillsammans. Vi träffades KL 12 och började med en tipspromenad som enbart handlade om min Pappas liv. Vår Far gick bort ...

Presentation


Det är jag som är Kicki!
Välkommen till min blogg.
Här kan du läsa om mitt sätt att leva. Vad roligt att du tittar in! Lämna gärna en kommentar, jag svarar på alla.

Gästbok

Antal besökare hos mig nu


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards