kristinakicki

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Kristina - 5 januari 2012 08:33

Härom kvällen gick jag ut på en promenad i blåsvädret och regnet, det var en riktig utmaning med mig själv. Men det kändes så skönt när jag kom hem och in i värmen.

Min Sambo möter mig i dörren och säger att jag precis har missat Postkodlotteriet, han sa att de ringt och att jag hade vunnit och att de skulle ringa igen. Benke hade frågat han som ringde hur mycket jag vunnit, men det ville han inte avslöja?

Jag såg miljonerna framför mina ögon och allt jag ville göra med dem, jag såg en resa och ett mycket bättre ekonomiskt liv. När de inte ville tala om för Benke vad jag vunnit så antog jag att det var en större summa. Men sunda förnuftet fanns hela tiden med ... "Det var nog någon som ville lura på mig flera lotter".

Det kom inget telefonsamtal den kvällen och när jag kom hem igår så kollade jag om någon ringt, men icke....

Då gick jag in på nätet och kollade och visst hade jag vunnit.....150 kr.

Kan det vara värt att ringa runt att tala om att man vunnit 150 kr. Det finns i mina tankar bara en anledning till detta att han ville sälja mera lotter.

JAg är tacksam för det jag vunnit, det är inte det som är problemet, utan jag tycker det är onödigt att sitta och ringa folk på kvällen, det kostade nog mera än vad jag vann.

Presentation


Det är jag som är Kicki!
Välkommen till min blogg.
Här kan du läsa om mitt sätt att leva. Vad roligt att du tittar in! Lämna gärna en kommentar, jag svarar på alla.

Gästbok

Antal besökare hos mig nu


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards