kristinakicki

Alla inlägg den 16 december 2011

Av Kristina - 16 december 2011 21:14

  Jag sitter här framför tv och tårarna bara rinner, rinner av glädje över den kärlek som jag får se på programmet vardagshjältar. Inte ett öga är torrt i publiken. Vilka underbara människor det finns som bara gör dessa fantastiska och kärleksfulla handlingar utan att fodra något igen.

Damen som spelar och sjunger med Barbro är helt underbar och hon är bara den hon är, en fantastiskt vacker medmänniska med ett varmt hjärta.

I veckan har jag ocså sett Delfinpojken som var ett så underbart rörande program, mina ögon tårades av den villkorslösa kärlek som filmen bar på.

Nu ska jag gråta vidare och glädjas över att det finns så mycket kärlek och mod bland oss.

Fram för fler underbara vardagshjältar.

Presentation


Det är jag som är Kicki!
Välkommen till min blogg.
Här kan du läsa om mitt sätt att leva. Vad roligt att du tittar in! Lämna gärna en kommentar, jag svarar på alla.

Gästbok

Antal besökare hos mig nu


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards