kristinakicki

Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Kristina - 10 oktober 2011 20:28

 

 Jag har varit på bussresa till Calella i Spanien. Jag ska berätta och visa lite mera

bilder framöver.

Men en kväll träffade vi ett gäng svenskar och vi hade en liten pratstund.

 De berättade att de var från Östersund och skulle spela på Lilla Torget dagen efter. 

Det är klart att vi gick dit och lyssnade.

 

 Jag fick lov att ta en bild på dessa glada tjejer, som hade åkt så långt för att att

vara med och spela på oktoberfestivalen.

  

De spelade mycket bra och det var lite kul att lyssna till Tomtarnas vaktparad.

  En hel timma fick vi lyssna på deras härliga musik.

  

 De här små goa barnen klappade händerna hela tiden och såg så glada och goa ut.

Jag återkommer med mera från Spanien.

Jag lovade tjejerna från Östersund att jag skulle blogga om dom när jag kom hem.

Hoppas att ni kikar in. 


Presentation


Det är jag som är Kicki!
Välkommen till min blogg.
Här kan du läsa om mitt sätt att leva. Vad roligt att du tittar in! Lämna gärna en kommentar, jag svarar på alla.

Gästbok

Antal besökare hos mig nu


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards