kristinakicki

Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av Kristina - 12 augusti 2011 09:02

  På söndag 14/8 kl 14.00 är det sommarmöte med jubileum i Höghults Lilla missionshus. Pluskören från Karlsborg uppträder.

En gång om året så öppnar de det här lilla missionshuset som ligger långt ut i skogen. Då är det gudstjäst här och sång och musik.

Jag har varit där flera gånger och som barn var jag där med mina föräldrar. Den här platsen väcker nog många fina minnen till dom som har växt upp i Höghult.

Jag ser framemot söndagen då jag packar fikakorg och styr mot höghult.

  Efter att jag bloggat om Höghults missionshus i maj, ringde en dam från Höghult till mig. Hon berättade att denna tavla var i så dåligt skick efter alla år, men de hade lämnat in den och fått den inramad.

Jag är så tacksam för detta... att komma hit och sitta på trappan en stund och läsa denna texten betyder mycket för mig.




Presentation


Det är jag som är Kicki!
Välkommen till min blogg.
Här kan du läsa om mitt sätt att leva. Vad roligt att du tittar in! Lämna gärna en kommentar, jag svarar på alla.

Gästbok

Antal besökare hos mig nu


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards