kristinakicki

Direktlänk till inlägg 11 juli 2011

Tack snälla Jenny

Av Kristina - 11 juli 2011 09:46

Det här är min senaste ängel som jag köpte på en marknad. Jag kände att den skulle jag bara ha. Så vacker!

Den vill jag visa som tack till min dotter, som också är en ängel. Alldeles nyss ringde hon och berättade att hon vunnit biljetter till en Diggiloo-föreställning. Hon hade skickat in och skrivit att hon önskade att vi (jag och hennes pappa) skulle få vinna, för att vi skulle få en oförglömlig kväll.

Jennys bidrag vann! 

Så nu Di Leva kommer jag till Läckö slott för att se dig och alla de andra fantastiska artisterna!

 
 
Monica

Monica

11 juli 2011 12:58

Så snäll dotter du har som skickade in för er räkning och till råga på allt vann....härligt!

Du nämner Di Leva och just nu sjunger han på radion här,vilket sammanträffande egentligen.

Önskar dej en fin dag!

kram

http://violett.bloggplatsen.se

Kristina

11 juli 2011 20:35

Ja det var ett lustigt sammanträffande vad betyder det?
Visst var det snällt av henne!
Tack för att du tittar in.
Kramar från mig!

 
lillis

lillis

12 juli 2011 06:38

Snällt av din dotter att ordna biljetter åt er, så ni får titta på alla fina artister
Ha det gott
Kram på dig

http://danslillis.bloggplatsen.se

Kristina

12 juli 2011 12:56

Hon är så duktig på att skriva och att uttrycka sig.
Jag varit förra året i Vadstena och tyckte det var jättebra. Jag hoppas att det är lika bra i år.
Kramar till dig.

 
Corina

Corina

12 juli 2011 07:13

Vilken underbart vacker ängel !

http://corina.bloggplatsen.se

Kristina

12 juli 2011 12:54

Ja den Ängeln skulle jag bara ha fast jag har bestämt att inte köpa mera änglar.
Kramar till dig!

 
Ingen bild

Lena Svensson

12 juli 2011 08:57

Vad kul! Hoppas att ni får en härlig kväll! Själv tycker jag att det är lite för mycket pengar så att vinna biljetter så här är ju suveränt! Go doter ni har :) Kram ♥

Kristina

12 juli 2011 12:53

Ja det kostar mycket pengar sen ska man åka ganska långt med. det var perfekt för oss att vinna.
Kramar till dig!

 
Maria

Maria

12 juli 2011 15:50

Härligt Kristina! Det är du värd. Vilken rar dotter du har. Men, det är ju inte så konstigt. Hon är ju din dotter :)Hoppas vi ses snart. Kram

http://www.hela-dej.se

Kristina

13 juli 2011 09:15

Tack snälla Maria idag värmde dina ord mig och allt känns bättre.
Det vore jätteroligt att träffas.
Jag behöver en tandkräm också.
Kramar från mig!

 
skrivmoster

skrivmoster

16 juli 2011 07:44

Härligt... jag gläds med dig! Hon är väl för söt Jenny som tänker på er! Ha det riktigt underbart när det blir dags för underhållningen!!

Kram från mig - inne i all hast...

http://bloggplatsen.se

Kristina

16 juli 2011 09:50

Ja hon får se till oss.
Hon visste att jag så gärna ville se Di Leva.
Ja det finns så mycket att göra vid den här tiden.
Men jag tackar så mycket för hälsningen.
Kramar från mig.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 31 december 2013 20:56

  Kanske lite konstigt att visa en julbock till nyår, men bättre sent än aldrig. Jag fyllde 60 år på Elisabeth-dagen. Min syster och hennes sambo bjöd ner mig och min sambo till  Lindome i början av december för att fira mig. Dom bjöd oss hela hel...

Av Kristina - 2 december 2013 07:04


  Under en lång tid har det bara varit stopp för mig var gång som jag har tänkt blogga. Nu på morgonen när jag gick ut till skjulet för att hämta kylväskan, så såg jag de här vackra kristallerna på dörren. Jag var bara tvungen att hämta kameran ...

Av Kristina - 21 augusti 2013 21:01


  Får jag presentera min docka Margareta. Vi har varit i Vadstena idag hos en kvinlig Dockdoktor. Margarareta har legat i en plastkasse i en garderob i många år. Förra sommaren när jag var i Vadstena gick jag in i en affär och kan ni tänka er där ...

Av Kristina - 14 augusti 2013 09:41

  Att gå in i sig själv och meditera är viktigt för kropp och själ, men det är inte alltid så lätt. Jag går i en meditationsgrupp, då är det lite enklare. Men jag känner att gärna mediterar i min ensamhet. Jag har flera cd med guidade meditationer...

Av Kristina - 5 augusti 2013 15:40


  I lördags hade vi en så trevlig släktträff med syskon, barn och barnbarn. Vädret var helt på vår sida och vi fick en heldag tillsammans. Vi träffades KL 12 och började med en tipspromenad som enbart handlade om min Pappas liv. Vår Far gick bort ...

Presentation


Det är jag som är Kicki!
Välkommen till min blogg.
Här kan du läsa om mitt sätt att leva. Vad roligt att du tittar in! Lämna gärna en kommentar, jag svarar på alla.

Gästbok

Antal besökare hos mig nu


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards