kristinakicki

Alla inlägg den 30 maj 2011

Av Kristina - 30 maj 2011 09:00

   Jag blev så glad förra sommaren när jag hittade det här rånjärnet på Lidl .

Det var första gången jag såg ett sådant här järn. Utan tvekan köpte jag det och åkte hem för att baka glassrån. Det var inte så lätt men till slut så lyckades jag mycket bra.

   Nu inbillade jag mig att det skulle bli varmt och skönt och att alla skulle bli glasssugna. Så rånjärnet åkte fram och jag satte igång med att baka rån.   

 

 Min sambo hjälpte till mot slutet för det blev ganska varmt att rulla rånen.

   Jag tycker själv att det blev riktigt fina glassstrutar, dom blev spröda och fina. Jag är en riktig glassälskare, det är bara att vänta på värmen så blir det så bra så.

Idag skiner solen men det BLÅSER.

Ha det gott!





                               

Presentation


Det är jag som är Kicki!
Välkommen till min blogg.
Här kan du läsa om mitt sätt att leva. Vad roligt att du tittar in! Lämna gärna en kommentar, jag svarar på alla.

Gästbok

Antal besökare hos mig nu


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards