kristinakicki

Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Kristina - 15 maj 2011 10:57

Igår eftermiddag hittade jag med min dotters hjälp laddaren till kameran. Den har varit borta i en hel vecka. Men helt plötsligt så fanns den i ett skåp helt öppet.

Jag tror att det är många som har råkat ut för samma sak, man letar och letar och det finns bara inte det man söker. Så helt plötsligt så ligger der framför näsan på oss.

Jag tror att andevärlden tyckte att jag skulle ta det lite lugnare och hjälpte mig med detta. Jag har verkligen letat, alla har letat. Nu ska jag fota det vackra som finns ute, som ger mig en så possitiv energi.

Jag har varit mycket i trädgården, växthuset och haft mycket omkring mig för övrigt. Men jag tror inte ni har glömt mig för det, den här tiden är så ljuvlig, jag vill inte vara inne.

  Den här växten köpte jag på Botaniska i Göteborg för månnga år sedan. Den kommer troget varje år vid den här tiden. Jag vet inte vad den heter men jag tycker mycket om den. För mig är det inte så viktigt med namn på mina växter, utan vem jag har fått den utav, eller var jag köpte den.

Jag är så glad att jag kan fota igen och att sladden kom tillbaka.

Ha det gott alla som tittar in!


Presentation


Det är jag som är Kicki!
Välkommen till min blogg.
Här kan du läsa om mitt sätt att leva. Vad roligt att du tittar in! Lämna gärna en kommentar, jag svarar på alla.

Gästbok

Antal besökare hos mig nu


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards