kristinakicki

Alla inlägg den 9 april 2011

Av Kristina - 9 april 2011 08:30

   

Blåsippan ute i trädgården står, ja, nu är det vår!

När vi klippte bort lite av syrenerna för några år sedan  fanns dom dom här vackra blommorna under och dom har sakta förökas sig.


  

Idag var jag hos tandläkaren på morgonen och allt var bra ingen tandsten, inga hål. Då drog jag till torget och belönade mig med blommor.

Den här vivan kunde jag inte motstå, den ville hem till mig.

  De här påskliljorna blir nog fina till påsk när dom lyser gula på min trapp.

Dom var oxså en belöning.


   Jag blev så glad jag hittade kryddväxter till ett mycket bra pris. Jag klarar aldrig av att övervintra timjan och rosmarin men nu är det fixat.

Jag måste tänka på att bära in dom om det blir kallt så att dom inte fryser.

Idag har jag lyckas att få till något positivt av mitt tandläkarbesök.


Det är nog första gången som det inte var massa elände hos tandläkaren. Ja ska jag vara riktigt ärlig, så var det en del, men jag ska tillbaka om tre månader och då har jag bestämt att det ska vara bra.


Presentation


Det är jag som är Kicki!
Välkommen till min blogg.
Här kan du läsa om mitt sätt att leva. Vad roligt att du tittar in! Lämna gärna en kommentar, jag svarar på alla.

Gästbok

Antal besökare hos mig nu


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards