kristinakicki

Alla inlägg den 26 mars 2011

Av Kristina - 26 mars 2011 16:00

Efter den goda middagen och uträttade ärenden åkte vi hem och jag tog tag i min plantering.    

     Den här vackra liljan fick följa med mig hem. den fick en hederplats innne i rummet. Jag hoppas att den överlever så att jag kan plantera ut liljan i trädgården.

  En julros hängde också med mig. Jag ska plantera ut den i rabatten så fort det går att gräva. Jag köpte en förra året men den dog, så nu gör jag ett nytt försök. Jag tycker mycket om blommor som kommer tidigt på våren.

       

Pens'er och påskliljor planterade jag i krukor, de ser inte så roliga ut nu, men jag hoppas att dom växer till sig. Som tur var så bar jag in dom i köket i natt, det blev en riktigt kall natt. Men idag ska dom få komma ut i solen.

Av Kristina - 26 mars 2011 08:48

 

Igår gick jag utmed Vättern i Karlsborg och tog lite bilder. Det var kallt och blåsigt men ändå en skön promenad.


 Det var en härlig känsla att få se öppet blått vatten, Isen har ju legat så länge.

Jag tänkte snart är det dags för bad, men efter den kalla natt vi har haft här har tankarna försvunnit. Men idag är det en stor härlig sol som lyser rätt in på mig.

  Några båtar får mig att få vårkänslor. Här är det helt öppet vatten och min promenad utmed vättern är slut. Jag ska träffa mina barn för att gå och äta mat.

Vi hade en mycket trevlig middag tillsammans. Men innan hann jag med en sväng på torget.

  

Om jag köpte blommor? Klart jag gjorde. Det är så härligt att få handla blommor på torget, bara stå där att titta på alla vackra blommor då mår jag gott!!!

Presentation


Det är jag som är Kicki!
Välkommen till min blogg.
Här kan du läsa om mitt sätt att leva. Vad roligt att du tittar in! Lämna gärna en kommentar, jag svarar på alla.

Gästbok

Antal besökare hos mig nu


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards