kristinakicki

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Kristina - 23 mars 2011 08:30

Det har varit lite mycket här några dagar av allting så det kändes skönt att få åka iväg igår kväll till Skövde för att lyssna på Thomas Di Leva.

Det blev en kväll som jag kommer att minnas länge, hans budskap om kärlek gick rakt in i mitt hjärta. Han sjöng låtar från hans nya cd "Hjärtat vinner alltid".

Tomas sjöng och pratade med oss mellan låtarna, vi fick så många kärleksfulla kloka råd att ta med oss ut i livet. Han har även mycket humor, så vi i publiken fick många glada skratt. Han hade med sig en vit vattenkanna som han hela tiden drack vatten ur, jag har aldrig sett någon intaga vatten på detta viset tidigare. Men jag ska nog köpa mig en snygg vattenkanna jag med och använda till mitt vattendrickande.


Thomas di Leva underhöll oss i två timmar och stämningen var hela tiden på topp. Han hade så mycket energi ,när han hela tiden hoppade runt och sjöng samtidigt.

Efteråt sålde han cd och örtsalt  och signerade allt. Han frågade ödmjukt innan om han störde om han satt där och sålde och signerade!!!!

Om jag jag köpte hans senaste cd ? Klart jag gjorde.


Nu ska jag åka och dansa frigörande dans även det en höjpunkt, att få komma till lokalen med målade änglar i hela taket och bara släppa loss efter musiken.


Ha en bra dag och ni ska veta att jag längtar efter en ledig stund att hinna läsa era bloggar, jag har inte glömt er, ni finns i mitt hjärta varje dag.

Presentation


Det är jag som är Kicki!
Välkommen till min blogg.
Här kan du läsa om mitt sätt att leva. Vad roligt att du tittar in! Lämna gärna en kommentar, jag svarar på alla.

Gästbok

Antal besökare hos mig nu


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards