kristinakicki

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Kristina - 13 mars 2011 14:20

Idag kom mitt barnbarn och hälsade på, vi började att ta lite kort, han tyckte det var jätteroligt.

Han tog så fina bilder, som han här under ska blogga om,  nu lämnar jag över till Hugo:

  

Jag brukar hjälpa min farfar med veden varje år, det här har farfar tagit ned i år.


  

Det här var den största björken som fanns i trädgården. Vi var tvugna att ta ned den, för att det började falla ned så mycket grenar som kunde skada taket på stugan. Jag brukar hjälpa farfar att bära fram kubbar när han klyver veden.


  

Det här hjälpte jag min farfar att klyva i höstas.


  

För fyra år sedan planterade jag och farfar den här alen. Jag tycker väldigt mycket om träd och mycket annat som finns i naturen. Jag och min farmor har gått mycket i skogen och tittat på olika sortes träd.

Presentation


Det är jag som är Kicki!
Välkommen till min blogg.
Här kan du läsa om mitt sätt att leva. Vad roligt att du tittar in! Lämna gärna en kommentar, jag svarar på alla.

Gästbok

Antal besökare hos mig nu


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards