kristinakicki

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Kristina - 9 mars 2011 09:30

  

Här kommer det mer änglar, de står på en hylla i mitt healingrum och ger mig glädje var gång jag är i rummet. Änglar vakar över oss och hjälper till i

vardagen. Jag ber även om hjälp att bara det goda ska komma till mig. Allt jag gör med kärlek känns rätt och viktigt för mig.


På sista tiden har jag hört flera vänner som har känt sig svikna och lurade när dom gjort kärleksfulla handlingar. Människor har utnytjat deras godhet och snällhet, och inte satt värde på den hjälp dom fått. Mina vänner känner sig lurade och utnytjade och är ledsna över svikenheten.


Jag reagerade så starkt på detta och sa att det är ju därför ni är mina vänner för att ni är goda och snälla. Att umgås med godhjärtade människor stärker mig och får mig att känna mig trygg.


Ni som är snälla och goda, ändra aldrig på detta, utan sluta att känna er utnyttjade. Skicka kärlek till dom som utnyttjar andra så att dom ändrar på sig och gör rätt för sig.


Jag möter den här varma och goa kärleken varje dag här på bloggen och det är jag så tacksam för.




Presentation


Det är jag som är Kicki!
Välkommen till min blogg.
Här kan du läsa om mitt sätt att leva. Vad roligt att du tittar in! Lämna gärna en kommentar, jag svarar på alla.

Gästbok

Antal besökare hos mig nu


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards