kristinakicki

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Kristina - 7 mars 2011 09:18

     

Den här ängeln har sin plats på övervåningen, den är det första som jag ser när jag kommer upp för trappan.

Jag vill tacka för alla fina kommentarer jag fått dom innehåller så mycket klokheter som jag tar till mig.

Jag känner att jag har kontakt med mycket fina och ärliga mäniskor, jag uppskattar er mycket.


Från en kvinna i Piteå fick jag några fina ock tänkvärda ordspråk som jag känner mycket för.

Det låter som om det är gamla och kloka ord:

Döm ej hårt den vilseförde, stolte broder med förakt, icke vill vet väl du den börda, ödet på hans skuldror lagt.

 

Här kommer en till som hon hart lärt sig av sin Morfar:

Om alla mäniskor fick lägga av sig sitt kors (sina bördor) i en hög- och - måste ta upp ett kors, skulle alla ta upp sitt eget korsför ingen vet vidden av den andres börda.

 

Jag önskar alla en bra och solig dag!

                                                  
                   

 

 

Presentation


Det är jag som är Kicki!
Välkommen till min blogg.
Här kan du läsa om mitt sätt att leva. Vad roligt att du tittar in! Lämna gärna en kommentar, jag svarar på alla.

Gästbok

Antal besökare hos mig nu


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards