kristinakicki

Direktlänk till inlägg 27 februari 2011

Söndagsbilder

Av Kristina - 27 februari 2011 15:40

  

Jag var ute med sparken på sjön tidigare idag det var ganska behagligt fast det var så här mulet.

Nu längtar jag efter sol och värme.

  

Drömmer om att få sitta här nere vid sjön och grilla och njuta av solnedgång.


V

Vad är det som hänt här?

I höstas låg våran båt ensam här, nu har det kommit en nykomling.

Har han fått barn?

 
 
Jenny Sjöberg

Jenny Sjöberg

27 februari 2011 19:02

Ja, det var ju en gång en båt som sa till en annan båt va du va stilig, vi borde borda varann...
Vem vet det kanske resulterade i en kanotbaby...? ;)
Badda bam bam bam bam...

http://jennyjon.bloggplatsen.se

Kristina

27 februari 2011 19:15

Nu lockar ni till skratt.
Jag tänkte aldrig på den visan, den stämmer ju riktigt bra.
Tack för ni tittade in.
Jag gillar eran humor.
Kramar till er.

 
Spanaren

Spanaren

27 februari 2011 19:24

Så mysigt med att sparka på din fina is ut över vattnet. I går var det sol hos mig och några grader varmt. Ett härligt skoterspår att gå på och jag njöt och det gjorde Odi också. Min bästa tid är nu /kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

Kristina

27 februari 2011 19:29

Jag älskar att vara på sjön, jag får en sådan frihetskänsla där ute.
Det funkar så bra med knät att ha sparken att hålla sig i.
Jag hoppas att du skickar lite sol till mig.
Kramar

 
skrivmoster

skrivmoster

1 mars 2011 09:55

Härlig söndag trots det mulna!! Sparken gillar jag att ta mig fram med. Man kan sätta sig ner där man är och njuta en stund...

Det blir många soliga stunder i vårsolen nu framöver!
Kram och ha en fin dag!

http://www,skrivmoster.bloggplatsen.se

Kristina

1 mars 2011 10:45

Att åka spark är det bästa jag vet ock sitta på sjön och sola.
det ska bli skönt med vårsol, den ska ju vara på väg.
Kram till dig med!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 31 december 2013 20:56

  Kanske lite konstigt att visa en julbock till nyår, men bättre sent än aldrig. Jag fyllde 60 år på Elisabeth-dagen. Min syster och hennes sambo bjöd ner mig och min sambo till  Lindome i början av december för att fira mig. Dom bjöd oss hela hel...

Av Kristina - 2 december 2013 07:04


  Under en lång tid har det bara varit stopp för mig var gång som jag har tänkt blogga. Nu på morgonen när jag gick ut till skjulet för att hämta kylväskan, så såg jag de här vackra kristallerna på dörren. Jag var bara tvungen att hämta kameran ...

Av Kristina - 21 augusti 2013 21:01


  Får jag presentera min docka Margareta. Vi har varit i Vadstena idag hos en kvinlig Dockdoktor. Margarareta har legat i en plastkasse i en garderob i många år. Förra sommaren när jag var i Vadstena gick jag in i en affär och kan ni tänka er där ...

Av Kristina - 14 augusti 2013 09:41

  Att gå in i sig själv och meditera är viktigt för kropp och själ, men det är inte alltid så lätt. Jag går i en meditationsgrupp, då är det lite enklare. Men jag känner att gärna mediterar i min ensamhet. Jag har flera cd med guidade meditationer...

Av Kristina - 5 augusti 2013 15:40


  I lördags hade vi en så trevlig släktträff med syskon, barn och barnbarn. Vädret var helt på vår sida och vi fick en heldag tillsammans. Vi träffades KL 12 och började med en tipspromenad som enbart handlade om min Pappas liv. Vår Far gick bort ...

Presentation


Det är jag som är Kicki!
Välkommen till min blogg.
Här kan du läsa om mitt sätt att leva. Vad roligt att du tittar in! Lämna gärna en kommentar, jag svarar på alla.

Gästbok

Antal besökare hos mig nu


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards