kristinakicki

Direktlänk till inlägg 16 februari 2011

Vem vann distanshealingen?

Av Kristina - 16 februari 2011 08:14

Nu är tävlingen klar, det blev en gammaldags dragning.

Jag skrev upp alla era namn och skrev nummer på papperslappar.

Det nummer som kom upp först är nr 13. Ett stort GRATTIS TILL MARIA.

Just nu bestämmer jag mig för att lotta ut en distanshealing till.

Då drar jag ett nummer:

Nu blev det nr 8 och det har MONICA.                                     

Ni som har vunnit kan kontakta mig på min mejl.

Ni andra som inte har vunnit, om ni är intresserade av en distanshealing kan ni oxså kontakta mig.

Jag har ett bra erbjudande till er.

Kramar till er alla och ett stort tack för att ni var med och tävlade.


kristinakicki@yahoo.se


                                                  
          


 
 
Ingen bild

Nina

16 februari 2011 11:40

Jag beställer gärna en distanshealing av dig eftersom du är helt fantastisk på att ge detta.
Många kramar till dig.

Kristina

16 februari 2011 13:49

Tack snälla for ditt beröm.
Det tar jag gladeligen emot.
Mejlar du mig får du med ett erbjudande av mig!
Healingkramar till dig!

 
lillis

lillis

16 februari 2011 12:08

Grattis till Maria och Monica som vann
Önskar dig vännen en bra onsdag
Ha det gott
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

Kristina

16 februari 2011 13:47

Jag önskar dig med en underbar dag!
Kramar till dig.

 
calma

calma

16 februari 2011 12:12

Hej vännen
Tack snälla,jag ska läsa ditt svar nu,
Ja,skriver mkt,med lite uppehåll som det blir ibland

VArm kram från Calma

http://calma-s.bloggplatsen.se

Kristina

16 februari 2011 13:45

Hoppas att musiken känns bra för dig.
Jag kommer till dig senare.
Kramar till dig.

 
sandras

sandras

16 februari 2011 13:09

åå ingen vinst denna gång =( men vad har du för erbjudanden??mvh sandra

http://mondoblog.se/mitt/13985

Kristina

16 februari 2011 13:43

Är det ok. om du mejlar mig, så får du ett bra erbjudande från mig.
Sen tar du ställning till hur du vill göra.
kristinakicki@yahoo.se
Kram på dig.

 
Spanaren

Spanaren

16 februari 2011 13:14

Grattis Maria och Monica :-) Nu ska ni få se och känna så underbart det är med healing. Tack Kristina för att du så givmilt ger bort så fina vinster/ kram
Ps Vad skrev dom för fint?

http://spanaren55.bloggplatsen.se

Kristina

16 februari 2011 13:25

Jag lottade ut, men jag ville bara att alla ska kunna skriva något gott om sig själv.
Tack för det fina du skrev om mig.
Ha det så gott min kära vän.
Jag tittar in lite senare.
Kram.

 
Cina

Cina

16 februari 2011 13:45

Grattis till Monica och Maria.
Önskar dig en bra dag!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Kristina

16 februari 2011 13:46

Jag önskar dig med en bra dag.
kramen till dig med.

 
Monica

Monica

16 februari 2011 13:56

Jag ser att det var jag som hade tur denna gången och vann i din tävling!

Jag mailar dej!

kram

http://violett.bloggplatsen.se

Kristina

16 februari 2011 16:52

Grattis Monica!

 
Ingen bild

Primrose

16 februari 2011 14:10

Hej tittar tillbaka till dig o din fina blogg ,-)
Roligt för dom som vann ,-) Grattis till dom !!!!
Ska kika runr lite hos dig!
Ha det fint! KRAM KRAM Primrose ,-)

Kristina

16 februari 2011 16:51

Jag är så glad att du läser det jag skrivit tidigare.
Jag har skrivit mycket som jag skulle bli glad om fler läste.
jag är så glad att du kikar runt.
Ha en trevlig kväll.
Kramar till dig.

 
Anita

Anita

16 februari 2011 14:24

Tack för besöken på min blogg. Jag har "hoppat" en dag och sen har jag uppdaterat 2 hemsidor som jag sköter men nu är jag tillbax !!! Du är givmild vännen !!! Dina ord gör gott !!!
Stor kram till dig !!

http://minplats.bloggplatsen.se

Kristina

16 februari 2011 16:43

Har du hemsida också, vad duktig du är.
Roligt att du tittar in.
Det är alltid roligt att läsa allt snällt som du skriver till mig.
Jag ger dig med en stor kram.

 
calma

calma

16 februari 2011 22:53

hej vännen
kan bara säja,tack igen,känner mej så berörd av dina o andra bloggvänners omtanke,läkande i sig,bara det

varit en mkt jobbig dag,men en dag i taget,
imorron hoppas jag jag är piggare i själen,
men så glad för förmågan att kunna gråta

Varm kram,från Calma

http://calma-s.bloggplatsen.se

Kristina

17 februari 2011 09:27

Det brukar lätta lite när tårarna trillar.
Du har en förkylning i kroppen som du haft ett tag.
Allt blir jobbigare när kroppen är svag.
Du var med i mina kärlekstankar idag.
Jag är så tacksam att vi hittat varandra på bloggen.
Alla möten vi gör i livet är inte en slump.
Det var meningen att vi skulle träffas för att stödja varandra.
Kärleksfulla kramar till dig.

 
Ingen bild

Gun-Hilde

17 februari 2011 14:33

Grattis till dom som vann. Kul attt du har en så fin tävling Kristina. Jag vill också beställa en healing av dig. Jag har varit utan lukt och smak i 1 år nu och fått behandlingar men jag får inte tillbaka lukten och smaken. Kanske en healing vore något för mig.
Vi ses kram Gun-Hilde
gun-hilde@tibronet.se

Kristina

17 februari 2011 14:48

Det finns inga garantier men jag antar utmaningen.
healing kan aldrig skada någon om man ger den med kärlek.
Men det blir väl ingen distans du kommer väl in.
Vi kan väl höras imorgon.
Det måste vara ett elände att inte känna lukt och smak.
Kramar till dig så länge.

 
Maria

Maria

19 februari 2011 08:48

Vad härligt att jag vann :) Jag har tömt mina energireserver och håller på att fylla på dem med vila och lugn. Jag behöver verkligen din underbara healing. Tack Kristina! Jag hör av mig.
Kram

http://www.hela-dej.se

Kristina

19 februari 2011 09:36

Grattis Maria.
Jag ser fram emot att ge dig healing.
Ha en trevlig helg.
Många kramar till dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 31 december 2013 20:56

  Kanske lite konstigt att visa en julbock till nyår, men bättre sent än aldrig. Jag fyllde 60 år på Elisabeth-dagen. Min syster och hennes sambo bjöd ner mig och min sambo till  Lindome i början av december för att fira mig. Dom bjöd oss hela hel...

Av Kristina - 2 december 2013 07:04


  Under en lång tid har det bara varit stopp för mig var gång som jag har tänkt blogga. Nu på morgonen när jag gick ut till skjulet för att hämta kylväskan, så såg jag de här vackra kristallerna på dörren. Jag var bara tvungen att hämta kameran ...

Av Kristina - 21 augusti 2013 21:01


  Får jag presentera min docka Margareta. Vi har varit i Vadstena idag hos en kvinlig Dockdoktor. Margarareta har legat i en plastkasse i en garderob i många år. Förra sommaren när jag var i Vadstena gick jag in i en affär och kan ni tänka er där ...

Av Kristina - 14 augusti 2013 09:41

  Att gå in i sig själv och meditera är viktigt för kropp och själ, men det är inte alltid så lätt. Jag går i en meditationsgrupp, då är det lite enklare. Men jag känner att gärna mediterar i min ensamhet. Jag har flera cd med guidade meditationer...

Av Kristina - 5 augusti 2013 15:40


  I lördags hade vi en så trevlig släktträff med syskon, barn och barnbarn. Vädret var helt på vår sida och vi fick en heldag tillsammans. Vi träffades KL 12 och började med en tipspromenad som enbart handlade om min Pappas liv. Vår Far gick bort ...

Presentation


Det är jag som är Kicki!
Välkommen till min blogg.
Här kan du läsa om mitt sätt att leva. Vad roligt att du tittar in! Lämna gärna en kommentar, jag svarar på alla.

Gästbok

Antal besökare hos mig nu


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards