kristinakicki

Direktlänk till inlägg 28 januari 2011

Tävling: Vinn en distanshealing

Av Kristina - 28 januari 2011 10:56

Priset är en distanshealing, som jag kommer att lotta ut. Du har till och med tisdagen den 15 februari att vara med. Vinnaren presenteras på bloggen och får själv gå in och kolla vem det är som har vunnit och ta kontakt med mig.

För att vi ska lära oss att tycka om oss själva, så vill jag att du skriver något vackert om dig. Berätta lite kort i en kommentar om något som du är bra på, eller något som du tycker om hos dig själv. Det får bli ditt bidrag i tävlingen.

Vill du ge bort distanshealingen till någon är det helt okej.


Du kanske inte riktigt vet hur en distanshealing går till? Låt mig berätta lite kort. Vi tar kontakt med varandra per telefon och bestämmer en tid som healingen ska äga rum på. När jag ger healing sätter eller lägger du dig lugnt och skönt till rätta och bara tar emot det jag ger. Jag känner in dig och ger healing. Det är inget att vara rädd för. Jag ställer inga diagnoser, det här handlar om att känna in energier och är bra mot bland annat trötthet och kraftlöshet.

Jag skriver en text till dig som jag får till mig och jag har aldrig fått till mig något negativt. Efteråt ringer vi varandra igen och jag ger min upplevelse av healingen och skickar eller mejlar dig din text.


Vill du läsa mer så finns det flera inlägg om det här på bloggen under kategorin Healing. Undrar du över något mer är det bara att fråga!


   Jag ser fram emot att läsa era bidrag. Lycka till allesammans!   


 
 
kiia

kiia

28 januari 2011 11:29

Låter super intressant.... jag är gärna med... Kiia

http://MizzModig.bloggplatsen.se

 
Jon

Jon

28 januari 2011 19:58

Jag är bra på att prata med andra människor, och jag har inte svårt att ta kontakt med de jag inte känner.

http://jennyjon.bloggplatsen.se

 
Jenny

Jenny

28 januari 2011 20:01

Empati är något som jag ofta känner med allt det som lever.
Sedan är jag också fruktansvärt bra på att dricka Coca-Cola... :)

http://jennyjon.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Marianne

29 januari 2011 12:00

Tycker att jag lyckats bra med att inte bara tänka på mig själv. tycker om att umgås och äta och dricka gott

 
kiia

kiia

29 januari 2011 12:01

Jag är bra på att vara mamma & ta hand om min famlij... Även trixa och fixa i köket är jag både bra på och så är det ju väldigt roligt oxå...

Kraam Kiia

http://MizzModig.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Marianne

29 januari 2011 12:05

Tycker att jag lyckats med att inte bara tänka på mig själv. Tycker om att äta och dricka gott, inte coca cola.

 
Anita

Anita

29 januari 2011 15:16

Oja, jag vill vara med i tävlingen men hinner inte skriva ner nu utan återkommer i morgon. Ha det gott min fina vän !!!
Stor kram !!!

http://minplats.bloggplatsen.se

Kristina

30 januari 2011 10:45

Du är så välkommen när du har bättre tid.
Jag är så glad att du vill vara med.
Kramar till dig min kära vän.

 
Calma

Calma

29 januari 2011 23:11

Hej där!
Jag är mkt omtänksam,ser andras behov,
Ser mer till möjligheter än hinder
Ger AV mej själv,men oxå mkt TILL mej själv,
Skapar mej egentid
Carpediem är mitt ständiga mottO

Stor kram från Calma:=)

http://calma-s.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

30 januari 2011 07:34

God morgon!
Vad kul att du tittade in hos mig. Vilken trevlig blogg du har kommer gärna tillbaka om jag får och även du är välkommen till mig
En skön söndag önskar jag dig
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

Kristina

30 januari 2011 10:42

Jag kommer gärna tillbaka till dig.
Jag önskar dig med en trevlig Söndag.
Jätteroligt att du tittade in.
Kram till dig.

 
Ingen bild

Nina

30 januari 2011 07:59

Jag är bra på att bry mig om andra människor och att de ska trivas i mitt sällskap. Jag är också bra på att prata med vem som helst.

 
lillis

lillis

30 januari 2011 12:33

Hej igen!
Är inte med och tävlar denna gång men jag återkommer gärna till din blogg om det går bra
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

Kristina

30 januari 2011 16:12

Du är så välkommen!
Jag tittar in hos dig med.
Kram och tack för din tydlighet.

 
Margaretha

Margaretha

30 januari 2011 14:16

Vad kul att du tittade in på min blogg.Det är så roligt med att få nya bloggvänner och du verkar så pigg och positiv.Jo,det är jag med för det mesta.Jag får lite down-perioder när jag längtar efter min älskade man som gick bort för 3 år sen.Men man behöver sådana stunder också.Skönt att få gråta ibland. Det lättar.
Hoppas att du kommer och hälsar på mig ibland på min blogg.Jag skriver inte varje dag utan det blir när jag känner för det.Men det är härligt att ha fått så många vänner på detta vis att utbyta tankar och känslor med.
Ha det bra i fortsättningen så "ses" vi.

http://margaretha.bloggagratis.se

Kristina

30 januari 2011 16:11

Tack för att du tittade in.
Jag kommer gärna och hälsar på.
Jag har jobbat med mig själv i 20 år, och gör det fortfande. Jag mår ganska bra idag.
Jag tycker vännerna på bloggarna är så öppna och trevliga.
Man får så mycket fina hälsningar och det behöver jag få.
Kram till min nya bloggarvän.

 
Monica

Monica

31 januari 2011 11:58

Tack för din kommentar hos mej...du är välkommen tillbaka när du har tid och lust.Alltid kul med lite nya bekantskaper.

Jag är gärna med och tävlar om en distanshelg....Jag är bra på att lyssna på folk och jag är känd för att vara social.Har lätt för att prata med människor,även de jag inte känner.

Hoppas detta duger om mej!

http://violett.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

31 januari 2011 14:21

hej.
Kul att du tittade in hos mig.
Och du håller på med en massa intressanta saker kan jag läsa. Distanshealing är underbart, jag har provat.

Jag är bra på att lyssna och hjälpa andra.
Men när det gäller mig själv så är jag dålig på
att ge mig beröm. Och att jag duger för den jag är. Har det jobbigt ibland med värk i kroppen.
Men ser ändå ganska så positivt på livet.

PS: jag lägger till dig i mina länkar om det är ok för dig!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Kristina

31 januari 2011 19:33

Vad kul att du vill länka mig!
Det gör mig glad!
Tack för att du är med och tävlar!

 
lillis

lillis

31 januari 2011 14:48

Önskar dig en fortsatt bra dag
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

Kristina

31 januari 2011 19:31

Tack snälla!
Jag önskar dig detsamma!
Kram till dig!

 
Ingen bild

Suzanne

31 januari 2011 19:36

Hej Kicki. Tack för din härliga healing sist!!!
Jag är bra på att vara med folk, föreläsa, ge entusiasm, få folk att uppleva mer energi.
Jag vill gärna vara med i utlottningen av distanshealing. Kram

 
Spanaren

Spanaren

2 februari 2011 19:39

Jag som nyss skrev om distanshealing i din gästbok ... vilket sammanförande *ler*

Jag vill vara med och tävla för detta med healing är något som varenda människa kan göra. Det är bara att ge eller att ta emot kärlek.

Bara sitta i lugn och ro och låta de "osynliga hjälparna" hjälpa dig få kontakt med personen som du vill hjälpa med kärlekens kraft.

Tänk bara genom att tänka så förmedlar du energier ... kan det bli enklare :-)

/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

Kristina

2 februari 2011 21:15

Tack du är med i tävlingen.
En mycket enkel och mycket bra förklaring vad distanshealing är.
Kramar!

 
Love

Love

2 februari 2011 23:59

Hejsan vännen.
Du är en hjälpare som har och delar ut kärlek.
Att få vara med om distansheiling skulle vara fantastiskt.
För att tala om mig själv så är jag väldigt possitiv, känslig, och stark när det verkligen behövs,ger sällan upp för envis är jag också. Försöker ställa upp för andra utan att räkna med att jag måste ha något tillbaka. All ge är lyckligare än att få många gånger.
Mina svaga sidor tar vi en annan gång.
Jag är tacksam att få räkna in dig bland mina änglavänner.
Varm kram
Love.

http://vindalou.bloggplatse..se

Kristina

3 februari 2011 09:12

Jag har inte kommenterat alla men jag känner att jag så gärna vill svara.
Tack för att du är med.
Det här med att ställa upp och hjälpa andra är underbart.
Det är jättebra att du tar upp det att man inte alltid kan räkna med att få igen.
Allt man ger ut får man tillbaka men kanske inte alltid med en gång och kanske inte av samma person.
Hjälpen kanska kommer från ett annat håll.
Ha en jättebra dag.
kärleksfulla kramar från mig!

 
Maria

Maria

4 februari 2011 09:27

Tack för den här fina tävlingen Kristina. Det är så viktigt att uppskatta och älska sig själv, och när jag började fundera på vad jag skulle skriva om mig så kändes det lite svårt. Jag tillåter jante att ha makt över mig, och det behöver jag ju inte. Tack för den insikten. Jag är bra på att sprida lugn omkring mig. Jag ser, och bryr mig om hur andra mår. Jag är bra på att ge en massage som är både behaglig och effektiv. Jag är bra på att inspirera till dans genom att vara närvarande i nuet, välja bra musik och säga de ord som behövs. När jag verkligen vill något så gör jag det, även om det finns motstånd och rädslor.

Kärlek till dig Kristina <3 Tack för att du finns och sprider så mycket ljus och kärlek.

http://www.hela-dej.se

 
Ingen bild

Gun-Hilde Karlsson

8 februari 2011 14:58

Tycker att det är bra att man får tänka till lite om sig själv. Jag tycker att jag är bra på att kunna lyssna på andra människor har hela mitt liv fått ta emot från andras bekymmer och även glädje.
Jag känner också att jag duger som jag är och om någon annan tycker något annat så bryr jag mig inte om det. Därför känner jag mig nöjd med mig själv.

 
sandras

sandras

12 februari 2011 18:14

Jag e en 25 årig 2 barns mor som gör allt för min familj,som dom flesta mammor gör!har haft mycket stress på sista tiden och skulle verkligen behöva en heling,därför vill jag vinna =)

kram Mvh Sandra

http://mondoblog.se/mitt/13985

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 31 december 2013 20:56

  Kanske lite konstigt att visa en julbock till nyår, men bättre sent än aldrig. Jag fyllde 60 år på Elisabeth-dagen. Min syster och hennes sambo bjöd ner mig och min sambo till  Lindome i början av december för att fira mig. Dom bjöd oss hela hel...

Av Kristina - 2 december 2013 07:04


  Under en lång tid har det bara varit stopp för mig var gång som jag har tänkt blogga. Nu på morgonen när jag gick ut till skjulet för att hämta kylväskan, så såg jag de här vackra kristallerna på dörren. Jag var bara tvungen att hämta kameran ...

Av Kristina - 21 augusti 2013 21:01


  Får jag presentera min docka Margareta. Vi har varit i Vadstena idag hos en kvinlig Dockdoktor. Margarareta har legat i en plastkasse i en garderob i många år. Förra sommaren när jag var i Vadstena gick jag in i en affär och kan ni tänka er där ...

Av Kristina - 14 augusti 2013 09:41

  Att gå in i sig själv och meditera är viktigt för kropp och själ, men det är inte alltid så lätt. Jag går i en meditationsgrupp, då är det lite enklare. Men jag känner att gärna mediterar i min ensamhet. Jag har flera cd med guidade meditationer...

Av Kristina - 5 augusti 2013 15:40


  I lördags hade vi en så trevlig släktträff med syskon, barn och barnbarn. Vädret var helt på vår sida och vi fick en heldag tillsammans. Vi träffades KL 12 och började med en tipspromenad som enbart handlade om min Pappas liv. Vår Far gick bort ...

Presentation


Det är jag som är Kicki!
Välkommen till min blogg.
Här kan du läsa om mitt sätt att leva. Vad roligt att du tittar in! Lämna gärna en kommentar, jag svarar på alla.

Gästbok

Antal besökare hos mig nu


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards