kristinakicki

Alla inlägg den 30 december 2010

Av Kristina - 30 december 2010 10:10

Nu är det inte långt kvar på det här året!

Jag började att titta tillbaka, hur året har varit?

Jag har kommit fram till att det varit annorlunda, det är mycket som har förändras!

Jag har skrivit mycket om mitt knä, om hur jag ramlade många gånger.

Jag kämpade hela tiden med att kunna röra mig som tidigare, det fungerade inte.

Tidigare har jag promenerat mycket uti skogen och njutit av naturen.

Det finns en särskild plats skogen, där står en gammal tall, som jag brukade dela mina bekymmer med.

Jag har inte varit där på ett år, det är en stor saknad att inte få dom energierna som mina utflykter gav mig.

Men av någon anledning har allt gått bra ändå, jag har varit mycket i min trädgård och mitt växthus, det har gett mig god energi.

Det har blivit mycket healing det här året, att kunna hjälpa andra när dom inte mår så bra ,har gjort mig gott.

Jag känner att jag har blivit starkare, har haft mycket tid att jobba med mig själv.

En sammanfattning av året är att det har varit mycket förändringar i mitt liv, men det har gjort mig gott.

Men jag har en dröm att mitt knä ska bli så bra, att jag kan cykla på mina älskade skogsvägar när våren kommer.

Ett gott nytt år tiller alla!

                                                  
          

Presentation


Det är jag som är Kicki!
Välkommen till min blogg.
Här kan du läsa om mitt sätt att leva. Vad roligt att du tittar in! Lämna gärna en kommentar, jag svarar på alla.

Gästbok

Antal besökare hos mig nu


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards