kristinakicki

Alla inlägg den 22 november 2010

Av Kristina - 22 november 2010 18:31


  

Jag har tänkt mycket på bekräftelse de senaste dagarna. Ordet dyker upp hela tiden. Bekräftelse är för mig det jag redan vet.

Det känns som om mycket allt handlar om det.    

Jag tänker på hur viktigt det är att vi bekräftar varandra.

Vi mår så mycket bättre om vi bjuder på oss sjäva och berömmer varann, och visar att vi ser och ger den vi pratar med den tid vi behöver.

Jag har själv behov av att bli bekräftad, jag tror att dom flesta har det.

Speciellt i min ålder när jantelagen gällde när vi växte upp.

Klär jag upp mig och tycker att allt är bra, vill jag ändå höra att jag ser snygg ut.

Besöker jag en spådam handlar det ofta om bekräftelse.

Bjuder jag på mat, tycker själv det smakar gott, men jag vill höra det.

Även när det gällde healingen kände jag att jag gjorde ett bra jobb, men det kändes så mycket bättre när jag fick beröm och  blev bekräftad.

När jag väl har fått bekräftelse så litar jag på det fullt ut och det känns tryggt.

Tur vi har varanrda så vi kan hjälpas åt att stödja varann.

Tack alla fina vänner för att ni bekräftar mig.


Kram till alla!      

Presentation


Det är jag som är Kicki!
Välkommen till min blogg.
Här kan du läsa om mitt sätt att leva. Vad roligt att du tittar in! Lämna gärna en kommentar, jag svarar på alla.

Gästbok

Antal besökare hos mig nu


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards