kristinakicki

Alla inlägg den 9 september 2010

Av Kristina - 9 september 2010 08:43

Idag ska jag börja min dag med att bara tänka positivt om allt och alla. Jag har börjat min dag med att tacka för allt det jag har. Min goa fina familj, mitt fina hus, min trädgård och mitt knä som efter en skada är mycket bättre. Jag har så mycket att tacka för. Som att jag klarade av att dansa frigörande dans igår utan att få värk i mitt knä. 

När det är jobbigt på morgonen en del dagar och det inte känns så bra i varken kropp eller själ - då brukar jag tacka. Det är lite jobbigt i början men sen släpper det och allt känns bättre.

Testa gärna detta. Allt man ger ut får man tillbaka.

Berätta gärna om dina tankar och erfarenheter när det gäller detta.

Av Kristina - 9 september 2010 08:27

     

Var ute i trädgården och jobbade igår. Jag trodde inte att det var så mycket att göra, det hade fullständigt grott igen. Jag har rabatter på framsidan av huset, som jag har vårväxter i. Dom såg inte roliga ut, jag klippte ner och rensade. Idag ska jag gå ut och gräva upp en rabatt och rensa upp ordentligt. Kanhända att jag tar bort den helt. Det känns inte roligt men det ska ske idag.

Jag skulle göra en äppelkaka igår, men alla äpplen var maskätna. Det verkar som det är lite bättre med vinterfrukten. Jag vill gärna göra äppelmos, så jag får väl vänta ett tag.

Ha en bra dag och kommentera gärna mig.

Presentation


Det är jag som är Kicki!
Välkommen till min blogg.
Här kan du läsa om mitt sätt att leva. Vad roligt att du tittar in! Lämna gärna en kommentar, jag svarar på alla.

Gästbok

Antal besökare hos mig nu


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards